Bebeğimin meme reddi var beni emmiyor sütüm de kesildi diyebilirim 2 ay kadar aldi yani anne sütü baş ölçüsü bu ay 1 cm büyümüş ama çoğunlukla mama aldı ailehekimi anne sütü almadiya ondan büyümez dedi bende çok üzüldüm sadefe mama ile beslenen anneler tek ben miyim bu durumda ne yapalim emmedi ben isterdimki emsin olmadı bebeğim de bi gerilik mi olacak zihinsel?