Hillsdk Oğlum 4 aylık ve sağ böbreğinde kum olduğunu öğrendik sürekli ağlıyor çok huysuz büyük ihtimalle ağrısı var bol bol emdiriyorum ve doktorumuz su içirmemi söyledi başına gelen var mı neler yaptınız çok üzülüyorum oğlum ağlarken 😭
Sinifcianne Hillsdk geçmiş olsun canım her emzırmeden sonra kaşıkla su ver bol sıvı alsın geçer inşallah cabucak çok işerse sökülür
Zeynom33 Hillsdk biz 2 aylikti kolik sancilari ustune bir de o Allahim cocugum resmen mahfolmustu umarim bir an once atlatir d vitaminini biraktirdimi dokturunuz
Semaertug Hillsdk bizdede kum vardı d vitaminini falan bıraktırmadı doktor 9 aylık şimdi bi sıkıntısı kalmadı çok şükür doktor böbrekler büyüdükçe kumda geçer demişti
babyfaceee Hillsdk cam göz baligiydi sanırım onun başında taş oluyo beyaz onu taşları karanlık setin bi odada zeytin yağı limon karışımında 15 gür eritin kendi eriyo sonra birer çay kaşığı verin su bol verin bisey kalmıyo kızım 7 aylik ondada vardı. Çoğu gitmis kristallerin geçmiş olsun
Semaertug Hillsdk geçer inşallah merak etme yani şuan diş sıkıntısı dışında bi sorunumuz yok çok şükür
Ozlememre Hillsdk bizimde sağ böbrekte taş var canım kolik bebek üzerine taş çok zor gala çekiyoruz 6 aylık olduk
Karam Ozlememre gecmis olsn dr ilac vermedimi cnm ilacla duser tas cok zir elindn bisey gelmiyo resmn sesi gidiyo beterin beteri var bundada vardir bi hayir diyrm
Ozlememre Hillsdk saolun 4 ayda geçmek bilmeyen gaz sorunu ile gittim ultrason istediler orda çıktı canım hala var taşımız bol su veriyorum şuanlık
Happymother Hillsdk benm oğlumda vardı canm iki böbreğinde de bol bol su ile çok şükür bitti 4 yasında şimdi problemimiz yok birde sünnet olmadıysa sünnet ettirin çok rahatlatır benm oğlumu 3. 5 aylıkken yaptırdım
Hillsdk Happymother Geçmiş olsun canım bende sünnet yaptırdım elimden geldiğince emdirip su veriyorum 🙏🏻
babyfaceee Hillsdk görünüş olarak derken anlamadım ne demek istediğinizi ama bizim tamamen gecti sonuc olarak