merhaba biraz önce bebegimin burnuna sterimar sıktım ve bir burnuna yüksek basınçla gitti, sonrasinda nefessiz kaldı ve canı acıdığı icin biraz agladi, sonrasinda uyuttum ama şuan içim içimi yıkıyor acaba birsey olmuşumdur, bu durumu yaşayanlar varmi