Kızlar ben 3 gündür covidim bebegimde bugün ateşlendi babası doktora götürdü o da pozitif şuan çok halsiz yavrum ,şu iyi geliyor dediginiz bir şey var mı ? Şuanlik sadece ağrı kesici kullanıyoruz tavsiyelerinizi bekliyorum .Ben c vitamini alıyorum bol bol bu arada ama bebeğimin hic iştahı yok 😔