Kizlar oğlum düştü 2 saat oluyor . Gözünün hafif kenarı çizilmiş yine de içim rahat etmedi getirdim . Tomografi çekildi bekliyoruz . Çeken kadın ilk sütünü sağ at dedi . Bebeğime çekildi tomografi , babası tuttu ben tutmadım . Ancak şuanda 2 saat beklemek gerekiyor bebeğim acikiyor . Aceleyle evden de bişey almadım . Google’da sıkıntı olmaz emzirmeye engel değil dedi ama bilemedim . Başına gelen var mı ? Ne yapmalıyım