Kızlar dalmışım, kaynar suya mamayi attım normalde ılık suyla yapıyorum sıkıntı olur mu
Derya2118 minarelleri ölüyor diyolar biraz soğutup öyle atsaydın keşke mamayı
Alpingo dalmışım ya dökeyim mi
..
.