Busra2326 2 ay 15 günlük bebeğim yapışık ikiz gibiyiz gunduz uykuları yok gurbetteyim çoook yoruldummm sizde durumlar nasıl 😞😂
Ebruu67 Busra2326 2 ay 11 gunluguz. 7 yaşında da bir.oglum daha var.2.sinifa gidiyor martta servise Yazdıracaz annem yanimda oyuzden.Gidecrk ozaman ama zaten yakiniz yine araba bile 10 dakika.Ama 2 cocukla baya zor yemek odev okul
tubiiik_ Busra2326 1 ay 12 gunluk bi kizim var bugun kizim sadece 2 saat uyudu uyusun diye yikadim ve sonuc hala uyanik esimde iste gelsinde ben uyim diye bekliyorum
Mnwr32 37 günlük bebek gurbet yalnızlık ilk çocuk tecrübesizlik eş işi dolayisila 15 gündür yok ve ilk 30 gün depreyondaydim ama şu an daha iyiyim 😇
Tucix Mnwr32 bebeğim 4 aylık eşim sık sık şehir dışına çıkıyor, ben sanki çok eski bir anı gibi ilk zamanları anıyorum, ay çok zordu filan diye, inanın gün geçtikçe kolaylaşıyor, bebeğinizin size tepkileri arttıkça annelikten keyif almaya başlıyorsunuz 😌
Busra2326 Zeliff ne zaman gülmeye başlayacak hafiften başladı ama hala ben olmayınca en fazla 5 dk duruyor gerisi hep ağlamaklı🙃☹️
Kinkin34 Zeliff 17 günlük bebeğim. Ve delirmek üzereyim. En ufak bir ses çıkardığında boguluyor mu acaba diyorum. Asla uyuyamıyorum. Sürekli bogazında süt kalıyor. Siz de yaşadınız mı böyle şeyleri ?
Zeliff Busra2326 3 buçuk 4 aylıkken filan gülüyorlar genelde. Pek tatlı oluyorlar ısırasın geliyor ondan sonra🤭
Cennet-Eserr Bizde dün 4 aylık olduk🥲🙏 ilk 2-3 ay fazla zor olsa da sonrası çok keyifli oluyor güzel anneler hepsi geçiyor inanın. Her anın tadını çıkarın gerçekten özlüyorsunuz bakın gerçekten özleyeceksiniz 😂🌼🤍
Cennet-Eserr Busra2326 atak hesaplamaya göre atak döneminde gösteriyor şuan ama çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamıyoruz 🧿
MSM58- Busra2326 yine iyi benim kız bağıra bağıra sesi kısılıyor artık 4 rekat namazı zor kılıyorum 🤣
tubiiik_ Theanaaa yapmadigim hic bisi kalmadi sadece iyi yanim var aglamiyo sadece tavana bakim guluyo saatlerce butun gun boyle duruyo
Theanaaa Busra2326 3 ay 12 gunluk bebişim 🥰 yoruluyorum ama mutluyum..dorduncu ay ataklari mi yokluyo bilemedim arada gel git oluyor.allahtan uykusu iyide ev isleri falan vakit oluyo. Ben annemlere.fln alistirmistm biraz babaylada durabiliyo
Pembidkurabiye Theanaaa evet biz girdik inşallah siz girmezsiniz memede zorluk uykuya direnme hiçbir şeyden keyif alamama huysuzluk 😏
Busemehmetbora Theanaaa selam bebegımız sızınle aynı tebrıkler nur topu gibi bir atağımız oldu hemde 35 gunluk😂