luciferrr nette ve ek gıda kitabinda öyle yaziyor
Busrasener43 ben iki saatte kaynattım iliği ayrıldı 2 saatte
Katun aynen valla 😂
Ozgdfn teşekkür ederim
Deniz95 kız ne bileyim nette ve ek gıda kitabinda öyle yazıyordu 😂
Busrasener43 yok canım onlara baktığımızda abartıyorlar iyice
Busrasener43 ebebek TEn al canım