Gece bebeğim çok geç yatıyor pertimiz çıkmış oluyor eşim hemen koşa koşa uyumaya gidiyor bana sende uyusana bi kendine gel diyor ama uykusuzluktan ölsemde günün bu 1-2 saati için yaşıyorum resmen birkaç sayfa kitap okumak bir bölüm dizi izlemek yada kahve içip buralarda takılmak aksi takdirde yaşadığımı hissedemiyorum bana çok şaşırıyor kendi işteyken evden bebekten bağımsız birkaç saat geçirebildiği için sanırım, siz hangisini tercih ediyorsunuz?