Ayseguler1479 Bebeğim 2 aylık bugün DaBT-IPA-Hib ve zatürre aşısı oldu verem aşısı 7 Mart’ta olucak ağlama krizine girdi şuan normalmi ne yapmaliyim
deniz-95 Calpol verin. Canı acıyordur. Ağrısını kessin. Hemşire bize eğer çok ağlarsa calpol verebilirsiniz ağrısı vardır dedi.