Ezo44 merhaba benim bebegimde biberon reddi yaşıyordu mama yemiyordu Philips avent biberon kullanıyorum yaklaşık 10 gündür kaşıkla veriyordum zorlayarak doktorumuz ısrarla mama değişmedi sn sonunda biberon emzigini degismemi istedi değiştim 10 gündür mamayi biberonda yemeyen kızım 2 gündür yiyor sanırım biberon emziginden dolayı yemiyordu oysa ben emzigi 15 gunde bir kaynatirdim suda yine çok şükür geri döndü biberonda yemeye gece çok zorlanıyorum ağlıyordum her gece hiç yemez diye umudumu kesmiştim son çare bu dedi doktorumuz olmadıysa yemez daha dedi çok şükür düzeldi tavsiye ederim biberon emzigini değişin