Hmyraa Kizlaaarrr migrosta part calisan annelerimiz varmi? Varsa suan ne kadar ücret aliyor ve calisan anne olmak zormu:( (eminim zordur)
AkileUgurDefne Hmyraa ben full time çalışıyorum .ama 3500 alıyorlardir muhtemelen. Suanki zamlı maaş yansimasiyla
Noname21 Hmyraa migrosta çalışmıyorum ama bence hangi migrosta çalıştığının çok jnemi var. Bizim sitenin dibinde vwr migros. Iki sitenin ortasinda çok rahaatlar. Ama eski oturduğumuz yerdeki ne zaman gitsek kuyruk olurdu. Konumu onemli bence
AkileUgurDefne Hmyraa 7 yıldır migrostayim.. kideme göre maaş artar yani biliyorsundur zaten. maaşlar da zamlandi 3000 den asagisini almazsın part time da bono da yarım yatar bilgin olsun