Bol domates soslu taze fasulye ve pirinc pilavı yapacaktım. Fasulyenin içine yarım su bardağı pirinci atıp öyle pişirdim. Aşırı güzel oldu kendim bi tarif buldum diye seviniyordum meğer bu şekilde pişirilen yemek tarifi varmis ( dible ) deniyormuş 😅
Not: rastgele evde ne varsa karıştırılıp yapılan yemek ve tatlılar bence çok daha güzel ve lezzetli oluyor sizce ?