Deletedmom_61 prensesannesiiiiiiiiii 2 buçuk aylıkken bı kere uzun süre sevince güldü şuan 3 ay 14 günlük bı kaç gün önce yine sevince sesli güldü şuan önümde oyun halisinda sesler çıkarıyor heycanlaniyor ve sesli gülüyor 3-4 dk video çektim çok güzel laf veriyor bı yandanda
2melekannesi__ prensesannesiiiiiiiiii 47 günlük bebeğim yaklaşık 20 gündür uykuda gülüyor genelde sesli kısa kısa kahkaha gibi😍
Beken prensesannesiiiiiiiiii 3 aylikken anneme annane dotunu yesin demesine deli gibi kahkaha atmisti sonra bizede atmaya basladi suan 6 bucuk aylik deli gibi sebeklik yapiyorum kahkaha atmasi gibi cok tatli oluyo 🙈😂
Mumoslu30 prensesannesiiiiiiiiii canım 2 aylıkten beri gülüyor ama ilk sesli gülmesinj 3 aylikkken duydum cokkkk güzeldi duygulandım ayy tekrar yapmasi için arada deli deli hareketler yapiyorum zipliyorum hopluyorum o zamanda ayni sekilde guluyor kahkahayla😂🤣🤣🤣🤣