Merhaba anneler bebeğim 13 günlük ilk doğduğunda 3730 idi. Doğumdan sonra ilk gün 3430a düştü. İlk haftasında 3340a düştü. Zayıfladığı için çok üzülüyordum. Şuan evde önce tek başıma tartılıyorum sonra oğlumla tartılıyorum bu şekilde 3900 çıkıyor. İnşaAllah doğrudur. Bu şekilde kilo takibi yapan var mı ? Varsa doğruluğu nedir ? 13 günlük bebeği olup kilosu artan ne kadar arttı onu da söyler misiniz ???