Benim bebeğimde 2 ay 15 günlük, 38+4 ’te dünyaya geldi tam atağın içindeyiz:)) sürekli mızmız saat başı emmek istiyor memeyi görünce gözleri dönüyor sanki 3 4 sat emmemiş gibi 😀 yapışık ikiz gibi olduk lavaboya bile koşturmaca gidip geliyorum :))) ağzının suyu da akmaya başladı huy değiştirdi beni görünce yüzüme bakıp yalandan nazlanmazlar ağlamaları falan da öğrendi işimiz var ya hadi hayırlısı 😄 bir de aon 15 gündür sebepsiz yere yanında dururken agular saçarken sanki biri çimdik atmış gibi ağlamaya başladı 1 , 2 defa yaptı bunu sebebini anlamadım ama mutlu mesut dururken, aşı ilk anı gibi anı ve içten katıla katıla ağlamalar falan değişti baya bu ara