Pnr_jr kizimdada olmustu 1 aylikkem kestirdik ama ne yazikki kizimimki kaynadi ve bu seferde arka dil bagi iyice kalinlasmis olduum cok kucukken kestirdigimiz icin dilinin altini surekli parmagimizla kaldirmamiz lazmki kaynamasin diye ama doktor bizi bilgilendirmedi. 6 aylikken gitmistm. Doktor dediki 3 yasina kadar bi sıkınti olmazsa kestirme dedi bende amestezi verilcek doyee kabul etmedm.