Hanımlar merhaba 11 buçuk aylık oğlum var günde 6 defaya kadar kaka yapıyor usandım artik sürekli alt degistirmekten gerçekten her dk cocugu tut yatır altını değiştir bir de dursa değişirken durmuyorsa kıyametleri koparıyor her defasında bize işkence oluyir artık genel olarak hep boyle sık yapıyor ishali yok neden acaba normal mi bu durum gerçekten artık çok yoruldum ayrıca bez yetistiremiyoruz