Kızlar normal doğum yaptım bebeğim kilolu doğdu şuanda 8 aylık kilolu olduğu için kesilmede oldu vajinada genişleme oldu baya doktor eski haline döner dedi toparlanması zaman alır dedi ama sanki bana hep böyle kalıcakmiş gibi geliyo bu durumu yaşayan varmı eski haline dönen