Ylnzkus12 Kızzlar 25 gün oldugu sezeryan doğum yapalı leslile 3 mil yapayım diyorum sizce erken mi sıkıntı olurmu vucudumda acaba yapan var mı hamilelikte 20 kg aldımm vee tabiki yapıştı kaldı ufaktan başlıyım diyorum psikolojim bozuldu obezim resmen
Aylin96 Ylnzkus12 ben doğumdan sonra eve geldiğimde korse taktım baktım korse sıkmıyor başörtü sardım sıktım iyice canm falan acımadı hiç hatta dahada rahatladım diye bilirim şimdi 18 aylık bebeğim bebekte gitti sanki hiç doğum yapmamış gibiyim hele sezaryan yaptığıma kimse inanmıyor yemek yedikten sonra çıkıyor biraz göbek bir süre sonra oda gidiyor.🥰