Bugün 4.ayımız bitti aylık kontrolüne gittik gelişimi iyi yalnız bıngıldağı kapanmış baş çevresi 41 cm doktorumuz korkulacak bir şey değil gelişimi güzel dedi ama daha önce başına gelen oldu mu? Bebeğim gayet mutlu gülücük saçan bir bebek kilo alımı iyi ama internetten okuyunca ister istemez korkuyorum