Rabiaertunc 22 günlük bebeğim gazdan kıvranıyor.cok dikkat ediyorum yediklerime , üşütmemeye .aklıma gelen sadece d vitamini oldu . Desiferol kullanıp benzer şikayetler yaşayan var mı?
AntiFilozof D vit değilde demir ilacı kabız yapmıştı oğlumu sizinki küçük şuan demir ilacı kullanmıyordur da şuan gazlı olması çok normal bol bol yastığa yüzüstü yatırıp masaj yapın
Rabiaertunc AntiFilozof naptiysam susmuyor ve sürekli kusturuyor gaz… Biogaia diye damla aldık ezcaneden o bile fayda etmedi😥
Rabiaertunc Gul-42 yenidogan muayenesinde Dr yazmıştı bı d vit onu bulamayinca ezcazi bunu vermiş. D vitten mi bilemedim ona göre değiştireyim