ikizinAnnesi burdan biri yazmıştı gözlemledim d vit 3 damla veriyorum 1 saat sonra kivranip huysuzluk aglama nobetlerine giriyorlar acaba bana mi oyle geliyor hamileyken bi vit. vardi kadindogumcu onu gunduz al icinde d vit var seni rahatsiz eder demisti
Aliaslan1 ikizinAnnesi devit3 benim oğlumda da gaz ve sancı yapmıştı verince deliriyordu sürekli bir kıvranma. Ocean d vitamini aldım o iyi geldi
Caglarass ikizinAnnesi İlk oğlumda sırf bu yüzden kullanamadim ben. İkinci bebeğim 1 aylık şuan gazın azalmasını bekliyorum kullanmak için
Benekist ikizinAnnesi bize monovit verdiler saglik ocagindan 3 damla kullaniyoruz bi problem yasamadik
ikizinAnnesi Aliaslan1 resmen deliriyorlar kesinlikle tabir bu icim gidiyor hayir ben de ayni damladan iciyorum bana bisey yapmiyor ocean d vitamini duydum tam olarak ismi nedir tek turu mu var
Aliaslan1 ikizinAnnesi ocean 400ıu yazıyor ondan 3 damla veriyorum eczacıya da sorun dozu ya da doktorunuza teyit ettirin. Bize çok iyi geldi geçti o kıvranması
MinnakPanda luciferrr Banada doktor 6 damla ver. Türkiye’de çok fazla d vit eksikliği dedi🤯 6 damla ne ya🙄 ebe de bir gün ver bir gün verme dedi. 3 damla
ikizinAnnesi MinnakPanda hamileyken ben 6 damla kullandim fazlasi bingoldagi erken kapatiyor benim veremedigim gunler oldu hastaneye gidince kaldi vs ya d bazen agizlarini kaciriyorlar yanaklarina akiyor o zaman dort damla sıkıyorum belki fazla gittigi oluyodur en iyisi ocean alayim ebe neden oyle demis
Bulutbey MinnakPanda 6 damla bir gün aralıklarla büyük insan için tavsiye edildi. Bebek için 6 damla çok bence de
MinnakPanda ikizinAnnesi Bilmiyorum ki neden diye de sormadım. bide şey düşünüyorum. Baya klasik olacak ama Eskiden d vit mi varmis. Herkes de gayet sağlammis. Vermek istemiyorum pek böyle şeyler açıkçası ama gene veriyorum
ikizinAnnesi MinnakPanda eskiden hormonsuz gidalar teknolojisiz eifisi radyasonsuz evler vardi ondan saglam. coluk ocuk bahcelerde guneslenir oynardi artik herkes apartman bebesi
Rabiaertunc ikizinAnnesi bende bunu sormak için foruma geldim. D vit gaz yapar mı diye .siz yazmissnz .22 günlük bebeğim .herşeye dikkat ediyorum yediklerime üşütmemeye vs .ama gazdan kıvranıyor. geriye kalan tek seçenek d vitamini oldu 😢