Biliyorum çok fazla bu başlıkta post açılıyor ama ben şunu merak ediyorum .
Bebeği Covid geçirenlerin süreci nasıl oluyor?
Bebeğim 2 gün önce ateşlendi durup dururken, kustu ve sonrasında çok büyük kaka yaptı, ateşi indi. O gün Başka hiçbir belirtisi yoktu.. Ben deseniz şuan bile ne ararsanız tüm belirtiler var, muhtemelen pozitifim. Çünkü Eşim bugün test yaptırdı ve pozitif çıktı, ben yaptırmadım. Doğal olarak bende pozitifim. Bebeğim atlatmış mı oldu yoksa, onu etkilemedi mi acaba.. Doktora götürdüğümüz de ateş düşürücü kullanın deyip göndermişti. Şuan onun hiçbir şeyi yok. Biz hala devam daha atlatamadık. Bebekler nasıl geçiriyor?