Anneler merhaba, similacı malum olaydan dolayı bıraktık çok memnunduk, bundan önce Hipp Bebelec Gold, Evolvia kullandık kabızlığa bir tek similac iyi gelmişti şimdi sma optipro aldım çok kusuyor ne kaldı kullanacağım bilmiyorum mama değiştirmekten helak olduk artık 🤦🏻♀️