2 aylığız doğduğu günden beri beş dk emiyor bırakıyor daha fazlası yok ilk ayda 1600 kilo almıştı çok gazı vardı ben yarım saat bir saatte bir besliyodum doymuyordur diye doktor dedi üç saatte bir besle sürekli beslediğin için gazı birikmiş sindirmesine müsaade et dedi az emmesine rağmen ara verdim gazı biraz daha azaldı hala beş dk emip bırakıyor ama hiç acıktığı için ağladığını da görmedim doğru dürüst beş dk da nasıl doyuyor bilmiyorum gece de aynı hatta daha bile kısa oluyor🤷♀️