asafmomyy Bebeğim üç buçuk aylık eli sürekli ağzında uyutuyorum yatağa koyuyorum daha oturmadan beş parmağı birden ağzında sap şap ağzı yüzü eli su içinde kaliyo en sonda kendini kusturuyo uykuda dağılıp gidiyo nedem yapıyo bunu uff😣
Buketpoyraz asafmomyy bizdede aynı durum var bazen meme emerken araya elini de sıkıştırmaya çalışıyor 😂 normal diye biliyorum ellerini keşfediyorlar ve oynuyorlar
Wanderlust asafmomyy bu gelisimsel bir ozelligi engel olmamalisiniz ellerini kollarini ilerleyen aylarda ayaklarini bile agzina sokucak kesif doneminde suan herseyi de agziyla kesfettigi icin ne bulursa agzina aticak vs surekli yapma/etme demeniz veya onu engellemeniz merak duygusunu ve gelsiimini olumsuz etkiler endise etmeyin her bebek oyle☺️
asafmomyy Buketpoyraz Birde bir tatlı emiyo şap şup desen kebap yiyo üstünü başını su içinde bıraktı 🤣 kusmasıda çabası 🤣
Buketpoyraz asafmomyy aynen şap şupp sesler 😂😂 engelleme Oynasın gelişimi için cok iyi , önlük tak boynuna