Nurtr kamera var bizde gündüz ihtiyacım olmuyor, akşamları eşimle TV izlerken, özel zamanlarımız vs olunca kapıyı kapatıp kameradan izliyoruz. Ben bazen eşime bırakıp gidiyorum arkadaşlarımla vs çıkıyorum oradayken de takip ediyorum eşimi darlamamış oluyorum uyanınca kalkıp eve geliyorum vs.
Evim küçük odadan ağlayınca duyuluyor