Ssevey sadelikhuzurdur Ben söylüyorum ve her zaman da doğru yaptığımı düşünüyorum çocuk biliyor çünkü anlıyor 4 yaşında ki oğlum mesela oyuncak istiyor oğlum bu şuan pahalı alamam diyorum uygun birşeye yönetiyorum hiçbir zaman da ağlamıyor yada ısrar etmiyor kardeşine de aynı şekilde Hira bu pahalı şimdi onu alamayız diyor ve markete giderken de mesela sürpriz yumurta almak yok diyorum ellemiyorlar bile bence sizin fikriniz yanlış sürpriz yumurta da o kadar saçma birşey ki artık gına geldi almamaya çalışıyorum
Nursena0606 sadelikhuzurdur çocuğun her istediğini alamayız. Ve hayır demeyi bilmeli. Ne yapalım paramız yok demek yerine ne denebilir bilmiyorum. Ama sinir olunacak bir şey değil. Çocuk sonuçta her şeyi istiyor ve bence kimsenin öyle bir bütçesi yok.
cileklicheesecake sadelikhuzurdur markette oyuncak dışında aldıklarına karışmam çok şükür maddi durumumuz çok çok iyi ama bunu evladımın yediği şeyler üzerinden yapmam oyuncak alacaksa baban bugün para kazanamamış aşkım diyorum çünkü çok oyuncağı var ve oyuncakta doyumsuz olmasını istemiyorum bazı şeyler içinde yoku bilmeli
BARTUMOM cileklicheesecake bu dediğinizde çok yanlış baban para kazanamamış cocuk onu almayınca diyebilirki baba keşke daha çok çalışsan daha çok para kazansanda bana oyuncak alabilseydik onun yerine evde zaten buna benzer oyuncakların var şuan bu oyuncak senin ihtiyacın değil oyuncak ihtiyacın olduğunda bu oyuncak senin için bir seçenek olabilir
Momkids sadelikhuzurdur bence de doğru değil. Çocuk yokluk içinde büyüdüğü hissine kapılacaktır. Bence doğrusu şu an onu alacak durumumuz yok belki bir dahakine alabiliriz şeklinde olmalı. Paramız yok bir çocuk için sert bir ifade bence. Eşim bile bana parası olmadığı halde istediğim şey için param yok dese incinirim. Ama dese ki bi dahaki aya alsak olur mu hiç sıkıntı oluşturmaz.
ikikoalaanasi sadelikhuzurdur sinir oluyorsanız siz alıp verin çocuğun eline sevindirmiş olursunuz ☺️
Sarelinagis sadelikhuzurdur Kızım 2.5 yaşında herkes her dediğini yaptığı için doyumsuz markete gittiğimizde almak isteği ürün kadar para veriyorum sonra başka yok alamayiz diyorum yoksa yerlere yatıyor bu sekilde önüne geçmeye başladım doyumsuzlugun yokuda öğrenmeli bence yanlış bulmuyorum bu durumu
cileklicheesecake BARTUMOM ohooooo ona kalırsa herşeyin seçeneği var babasının çok çalıştığının zaten farkında çocuk doğru dürüst baba görmüyor ben bu şekilde öğretmeyi tercih ediyorum
Prensimmm52 sadelikhuzurdur ne diyeceğiz yoksa ? Gerçekten hayat size bu kadar kolay olabilir paranız olabilir ve her istediğini alabilirsiniz ama alamadığı için o cümleyi kullanmak zorunda kalıp çocuğu uyuyunca sessizce ağlayan bir anne olarak yazıyorum size yok kendim aç kalırım oğlumu aç bırakmam ama abur cubura veremem o parayı zaten elimde 3 kuruş para var onla da boğazına sağlıklı bir besin geçmesi için harcıyorum söyleyin ne diyebilirim annecim şuan paramız yok ama olduğu zaman alabilirim demek kötü mü yapıyor bizi
BARTUMOM Prensimmm52 sizi gerçekten anlayabiliyorum bir anne olarak evet para hayatımızın çok önemli bir yerini alıyor ama bunu çocuğa daha da değerli göstermek yerine anneciğim bu şuan bizim ihtiyacımız olan bir şey değil seninde değil o an ne alınacaksa onada görev vererek bak bizim bir listemiz var hadi biz ihtiyacımız olan şeyleri alalım sende bana yardım edebilirsin diyerek o anki dikkatinide dağıtabilir hemde gerçekten ihtiyaç olan şeyleri oyuna çevirerek alabilirsiniz
Deletedmom_41 sadelikhuzurdur Bu hayatta yok diye bisey vardir hele suan da zaten piyasa kotu yoksa yoktur
Deletedmom_18 sadelikhuzurdur ben evden cikmadan once anlatiyorum marketten tek istedigi 1 tane cikolata alabilecegini soyliyorum bu sekilde cozdum bebegimde cok sukur oyle tutturup yerlere yatip istemez cok sukur istedigi alabilecek durumumuz var ama oyle herseyi istemeye alismasin onune gecemem
Mommysharkdoodoodoodoo sadelikhuzurdur evet kesinlikle yanlış bir tutum. O durumda bunu almaya gelmedik demek gerekiyor. Daha sonra alınabilecekse sonra alacağız şimdi değil demek gerek. Eğer hiç alınmayacaksa bütçemiz buna uygun değil istersen doğum gününde alabilirim demek gerek.
Caglarass sadelikhuzurdur İnsanların parasının olmaması sizi neden sinir ediyo ki. Her istediğini yapmak da iyi değil, alınan hiç bişeyden memnun olmuyolar sonra
Deletedmom5284 ÇOCUĞA PARAMIZ YOK DEMEK GELECEK KAYGISI ALTINDA BÜYÜYEN, HAYATI BOYUNCA FAKİRLİKTEN KORKAN BUNI TAKINTI HALİNE GETİREN BİRİSİ OLABİLİR BUNUN YERİNE “PARAMIZ VAR, AMA ŞUANDA DAHA ÖNCELIKLİ İHTİYAÇLARIMIZI ALMALIYIZ” DENMELİ
Keskeuyusamm Paramız yok demek evet yanlış. Bunun yerine şöyle denebilir. Paramızı ihtiyaç listemize göre harcamalıyız önceliklerimiz var. Onları hallettikten sonra bu ihtiyacımızı alacağız