Kızlar merhaba ben henüz hamileyim 21+3 günlük. Ama birkaç gündür biraz ayakta kalınca belim çok ağrıyor karnım da öyle ve geriliyor gibi hissediyorum karnımı tutup yürüyorum uzanmasam geçmiyor . Bazen de bebek resmen kasıklarimda oluyor orda tekmeliyor. Erken doğum riski midir yoksa bu haftalarda normal midir bilmiyorum doktora da gidemiyorum en son üç hafta önce gitmiştim bir sorun yoktu şu an gitme imkanım yok şehir merkezi uzak bize. Korkmam gereken bir durum var mıdır?