Mwrhabalar kızlar yaklaşık 2 yıldır doğum kontrol hapı kullanıyorum. Ve normalde hapım bitikten 4 ya da 5. Gün kanama görürürüm bazen kahverengi leke gelir ertesi gün kan gelirdi dün 5. Gündü kahverengi lekelenme geldi bugün de geldi ama kanamam olmadı. Şu an covidim 4 gündür 39 derece ateşim var bir hafta önce kum döktüm çok ilaç kullandım bunla ilgili olabilir mi? Başına gelem var mı ya dün bir test yaptım negatif çıktı ama