Gamzemcd0138 merhaba sakın kendinizi hırpalamayın boş yere. Benim oğlumda uykuyu hiç sevmeyen bir bebekti. Çok zorlanıyordym ki kolik de değildi üstelik :)
5 yaşına geldi hala gözünden uyku aksa bile bizimle oturmaya çalışıyor :) kendi gidip uyumaz yani :) memeyi bıraktıktan sonra gece uykuları düzelmişti, 1 yaşından sonra tabi. Ama 3 yaşına kadar gündüz uykusu uyumamak için diretirdi ki gözleri kıpkırmızı olurdu. Hatta gündüz uykusu var diye kreşi bile reddetti. Sonra konuştukta uyutmadılar🤣🤣
okulla birlikte kurduğumuz düzen şu şekilde akşam 9 da uykuya gideriz. Bir ikna süreci oluyor hala 😇 günümüzden konuşur kitap okuruz ve o uyuyunca ben giderim odadan. Kardeşi olunca da devam ettiriyoruz bunu. Fazla ani değişiklik de çocukları çok zorluyor. Kardeşle de baba ilgileniyor.
kardeşe bir uyku düzeni kuramadım. Kurmaya da çalışmıyorum. Çocuk kendi kuruyor zaten bir düzen. Uykusu gelince uyutuyorum.