Hayal26 10 aylık bebeğim pişik oldu böyle yara gibi 1 kere kanadı bile hatta o kadar üzüldüm ki 😔illa sizin bebeğinizde de olmuştur ne kullandınız krem önerir misiniz
Balkizlarim Hayal26 Bepanthol pişik kremi kullanıyordum hep tuvalet eğitimi verdigimden beri pişik ile karşılaşmadım 🌸
Ayseege6156 Hayal26 aynı şeyi yaşadık bez değişimliğinde 3-4 gün çok kötü oldu hiç bir pişik kremi fayda etmedi sdocrem aldık 1 günde bitirdi olayı vallahi mükemmel hemen alın 👌🏻
Biyo_gul Oksizinc %40 çinkolu geçmek bilmeyen pişik için dr önerdi bebanthol sudokrem desitin fitokrem hametan hepsini denedim ama oksizinc gibi iyi gelmedi
Kelebeklerdeniz23 Hayal26 dişten dolayı pişik olduk ki 6 aydır hiç pişik olmamıştık sudocrem iyi geldi
Kelebeklerdeniz23 Deletedmom6262 olabilir cnm bilmiyorum bizde öyle bir etkisi olmadı ertesi gün pişik azalmıştı hemen
Mensurece 11 aylık kızım. Musteladan vazgeçmem. Kanama derecesindeki pişiklerde tamamen kapatacak şekilde sürüp bezledim, ertesi güne sönüyor. 2-3 güne kalmıyor pişik. Ama temizledikten sonra kurulayıp sürmeye dikkat edin.