melasya merhaba esim gecen hafta carb pozitifti.bu gun 1 hafta oldu test verdi hala pozitif ne zmn negatife doner.yasayanlar gecirenler test kac gun sonra tekrarlanmali acaba
Balkupum2505 melasya 17 gün veya 80 gün pozitif kalma ihtimali var ama 7 gün sonra bulas riski yok saglik bakanligindan bu sekilde söylediler bana
melasya Balkupum2505 ise donucek test istiyolar ck iyi oldugu halde pozitif cikiyo.umarim en kisa zamanda negatife doner .tesekkurler
melasya Balkupum2505 birde esimi saglik bakanligindan aramadilar hic kimsede gelmedi.ck sukur hafif atlatti esim ama kizimi okula daha ne kdr gondermemeliyim .esim pozitif oldugu surecemi ?karantina suresi kac gun??
Balkupum2505 melasya artik eskisi gibi gelip bakmiyolar bende 1 ay önce atlattim. sadece aile hekimim aradi karantina süresi 7 gün. Hayat eve sıgarda normale dondüğünde cikabilir.. kafaniza takilan sorulari 184ü arayip sorabilirsiniz ayrintili bilgi veriyolar cnm