Oğlum 6 gündür kaka yapmıyor. Sma optipro 2 ye yeni geçtik ama on beş gündür dört beş güne bir yapıyordu bugün altıncı gün oldu hala yapmadı. Acaba mamadan mıdır? Ek gıdaya da yeni geçtik ama yemiyor bile. Neden böyle oldu rahatsızlığı yok kabız olsa rahatsız olmaz Mı. Oğlum 6 aylık