Melihaa_ Arkadaşlar merhaba, bebeğim 1,5 aylık. Kulağının üst kısmı yani kıkırdak içe doğru yapışık. Kendiliğinden düzelir mi yoksa işlem yaptırmak mı gerekir. Bilgisi ve tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.