BigBubble Bebeğim dün rotavirüs aşısı oldu, sabah yaptığı kaka normaldi ama az önce kakasında nokta şeklinde birkaç kan izi vardı. Normal bi durum mu 🙄
1kedi1anne1bebek Bizde 11 subatta ilk dozunu yaptirdik bizde oyle birsey olmadi .yaptirmadan once benim doktorum sey demisti bana kabizlik yapabilir diye .bilginiz olsun
BigBubble 1kedi1anne1bebek bana da ishal kusma yapabilir demişlerdi ama yapıldıktan sonra kabız olduğunu düşündüm. Bugün de kanı görünce panikledim 😔
Ayse1989 Merhaba benim oğlumda rotoaşısı olduğunda kakasından kan gelmeye başlamişti süt alerjisi olmuş rotoaşısı tetikliyor ne yazıkki doktorunuzu bir danışın .
BigBubble Ayse1989 alerjiden şüpheleniyordum yanakları pütür pütürdü. Doktorumuz ondan bir şey olmaz alerji değil demişti. Kendi elimle çocupu hasta etmiş gibi hissediyorum 😭