Duyulurum gocebebirbayan hastaneden hastaneye değişiyor belki de. İlk başta çok az bir tutar vermiştim. Sonraki haftalar zam geldi 25-35 falan olmuştu galiba çok gelmişti o zaman o
Gizemlim Gizem123 ben her hafta gittigimde para veriyordum benim gittigim hastanede ücret 60 tlydi yyeni dogum yaptim