Kızlar pantolon aldım 38 beden. Ama bu aralar baya belim inceledi göbek gitti ve düşüyo onun dışında geri kalan kısmı iyi tam istediğim gibi değişime mi versem yoksa pens mi attırsam bilmiyorum. Sizce napaym😂36 alsam bacak kısmı tam istediğim şekilde bolluğu falan bu sefer dar mı olur bilemedim ki