Merhaba. Bebeğim 7 buçuk aylık. Yumurta sarısını zamanla arttırarak tam vermeye başladım. Tam yediği gün şiddetli bir şekilde defalarca öğürerek kustu bebeğim. Biraz da fazla yemişti. O gün ve ertes gün azar azar kusmaya devam edince doktora götürdüm. Geniz akıntısı da vardı. Dr geniz akıntısına bağlı balgam birikmesine bağladı kusmasını. Biraz zaman geçti ama kusmalar geçmedi. Günde 15 defa kustuğı oluyor. Azar azar kusuyor. Ama bebeğim zaten hep kustuğu için bana anormal gelmedi. Bir sabah kahvaltısına yumurta haşlamayı unuttum. Bebeğim o gün çok az kustu. Denk mi geldi acaba diyip 2 gün yumurta verdim yine fazla kustu. Bugün 4.gün ve yumurta vermiyorum, emzirdiğim için ben de yemiyorum. Oğlum bugün sadece 1 kere kustu. Her geçen gün azalıyor. Doktorumuz bugün olmadığı için gidemedim. Kusma, geniz akıntısı, geçmeyen pişik. Sizce yumurta alerjisi olabilir mi? Deri döküntüsü yok. Ağzının kenarında hafif kırmızılıklar var. Dişe bağlamıştım