Herkese merhaba. Bebeğim 9ay 15günlük. Ama asla kollarından destek alarak kendini kaldırmıyor. Göğsü sürekli yerde. Yüzüstü yatırdığımda inanılmaz huysuzlanıyor, kollarının üzerine kalkmadığı için hemen sıkılıyor ve ağlamaya başlıyor. Kıyamayıp doğrultuyorum. Etrafımdaki herkess başta kendi annem babam olmak üzere bu çocuğun emeklemesi lazım, bu çocuğun şimdi hiç durmaması lazım vs tarzı şeyler söyleyerek mobbing uyguluyor. Bu arada ayağa da kalkmıyor. Yeni yeni biraz basıyor diyebilirim. Diretmiyor basacağım diye kendini bırakıp yığılıveriyor. Bunuda sürekli benim hatam gibi başıma kalkıyorlar. Evet araştırdığımda bende görüyorum bu aylarda bebeklerin basabilmesi, emekleyebilmesi gerekiyor. Ama gelişim kişiye özgüdür, zamanı vardır diye düşünüyorum. Bunun yanısıra bebeğimin boy-kilo gelişimi ayına göre son derece makul, hareketli, ses çıkarabilen bir bebek. Ama beni artık öyle bir noktaya getirdiler ki acaba benim çocuğumda bir anormallik varda ben mi gözardı ediyorum diye düşünmeden edemiyorum. Sizce bunlar herhangi bir sağlık probleminin işareti olabilir mi?😔