Merhaba güzel anneler evimiz 23 derece bebeğime bir atlet bir de uzun kollu üst giydiriyorum ama biz evde kısa kollu ile dolaşıyoruz ve üşümüyoruz ve bebeğim çok hareketli 7 aylık sürekli terliyor sırıl sıklam oluyor sırtına bez koyuyorum değiştiririm diye ama kollarına kadar ıslanmış oluyor çocuk ne yapmam gerekiyor artık cidden bilmiyorum altına bir atlet bir de kısa kollu tshirt giydirsem olur mu acaba