Bes22 2 aylık bebeğim normalde 3 4 kez kaka yapardı ama son 24 saatte hiç yapmadi kızlar . Ne yapabilirim huzursuz da D vitamini vermiyordum son zamanlarda dün verdim ondan midir
Rumeysa28 Bes22 bacaklarını karnına doğru çek öyle masaj yap sonra kasıklarının oraya baş ve işaret parmağınla olacak şekilde sağ sol şeklinde sık bırak öyle masaj yap
Eymenegebebekler Bes22 devitinizin markasi ne o gaz kabizlik ve haliyle sancı yapiyor huzursuz ediyormuş ben ocean devit kullaniyorm hic bi yan etkisi olmadi cok sukur
Banu- Bes22 kabızlık kaka sıklığından ziyade kıvamı ile ilgili diye biliyorum. Üstelik 1 hafta bile yapmamış olsa gaz çıkışı olduğu taktirde sorun yok demişti doktorum.
aysell44 Bence endişelenme benim bebeğim bazen 2 günde 1 defa falan yapıyor doktora gittik bu yüzden 5 günden sonrası sıkıntı o yüzden panik yapmayın dedi
aslmltm Benim bebeğim 6 günde bir yapıyor ama yaptığında kabızlık belirtisi göstermiyor. Doktorum anne sütüyle beslendiği için 10 güne kadar normal dedi. Eğer sancısı falan olmuyorsa endişelenmeyin
Mrvhtp81 Bes22 anne sütüyle beslenen bebeklerin 15 güne kadar kaka yapmamasi çok normal benim bebeğim tam 22 . Günün sonunda yapmıştı ve ne huzursuz du nede yaptığında katı yapmıştı normal yani
Mrvhtp81 Eymenegebebekler çok normal eğer bir huzursuzluğu yok ise karnında Ağrı yok ise rahat uyuyabiliyor saha keyfi yerinde ise o zaman problem yok demektir
Eymenegebebekler Mrvhtp81 aynen 1 gun oyle rahatsizli oldu sonra kendi kendine yapiyo artik bi sikindi yok sukur