BusraUnver91 canim bizimde gelişim geriliği vardı acıları Başta 56ydi doktor bandaj verdi bandaji kilotlu çorabın üstünden giydirmek gerekiyormuş kalçanın fazla hareket etmemesi icin başka doktor pijamanın üzerinden taktı neyse biz altını değiştirirken huysuzlanfiginda falan sürekli çıkardık 3 hafta sonra ilk gıttigimiz doktora götürdük gerileme olmuş 42 ye düşmüştü doktor dedi böyle giderde alçıya alacam ameliyathanede kesinlikle bandaji çıkarmamalısın dedi kilotlu çorabın üzerine taktı 3 hafta sonraya tekrar randevu verdi ve banyo bile yaptıramadım hiç çıkarmadık bandaji gittiğimizde doktor ilerleme olduğunu ama takmaya devam etmemiz gerektiğini söyledi böyle böyle 3 ay geçti ben bu 3 ayda bandaji altını değiştirirken falan hic çıkarmadım sadece haftada 1 banyo yaptırmak icin 10 dk çıkartıp hemen taktık böylelikle 3 ay sonra tedavi bitti . Yani demek istediğim iyi bir doktora götür biz üniversite hastanesine götürdük başta sonra Özele götürdük KESK’e Özele götürmeseydim üniversite hastanesinden ki doktoru dinlesem belkide 1 ayda kurtulacaktı çocuk 3 ay cekti neyse Allah dermansız dert vermesin buna da şükür . İyi bir ortopediciye götür özellikle bebeklere bakan doktora .