Mekselinabyb Hanımlar merhaba bebeğim şuan 25 günlük. Sezeryanla doğum yaptığımdan ilk 1 hafta sütüm gelmedi mama verdim. Sonra gelince arada süt arada mama yaptım. Şimdi tamamen anne sütü veriyorum. Doyuyormudur sizce. mamayı kesince aç kalırmı 🥺
Nursena0606 Mekselinabyb bunu mamayı kesmeden bilemezsiniz. En azından 2 öğün emzirmeye çalışın. Tepkilerinden anlarsınız. Ve sütünüz yerindeyse mamayı azaltarak başlayabilirsiniz. Emzirdikten sonra mama miktarını azaltın. Ve hemen vermeyin. Emzirin biraz bekleyin. Miktar azalınca huzursuz olabilir bunu doymuyor diye düşünmeden başka şeylerle oyalayın. Bebeğiniz sizi yönlendirecektir.
Mumoslu30 Mekselinabyb Merhaba canim aç olsa doymazsa durmaz annesi endiselenme cisli bez sayisini takip et ve çişdinin rengini birde canım sütünü arttirmaya calis stresten uzak dur en onemlisi bol su tüket ceviz ye sütün yağlanır daha doyurucu olur birde tavsiyem hünnap rezene çayı çok süt arttirdi bende insaAllah sendede etki eder aylik kontrollerindede kilo alimina bakarsin canim zaten 🍀🥰😘
Nursena0606 Mekselinabyb aç olsaydı bilirdiniz diye düşünüyorum. Bir sorun yoksa bebeğiniz uyuyor huysuz değil çiş yapıyorsa emzirmeye devam. 😊🤗