Arkadaşlar alıştırma bardağı 1 ay kullandım. Yedek başlık da göndereceğim yanında 60 lira. Pipetli bardak aldım hiç ağzına sürmedi kutusu yok ama hiç kullanmadım biraz gıcık bir bebem var sadece çay bardağı ile içiyor. Pipetli bardak 120 den almıştım 80 e vericem. İkisini alana ufak indirim yaparım. Mağazadan almayın benden alın ben yandım siz yanmayın😂😂