Kizlar selam bebegim 4 aylik neredeyse. Kafasinin arkasinda hafif bir duzluk hissediyorum. Ozel yastik aldik ama rahat edemedi simdi yastiksiz sirt usti yatiyor yan yatmayi da sevmiyor. Var mi bu sorunu yasayan? Ilerde duzeldi mi ne yaptiniz duzelmesi icin?