EbruD20 allah askina oyle birsey olsa senelerdir herkes uygular padisahlar erkek cocuk, dogum doktorlari istedigi cinsiyeti dogdurur. Bilimsel olarak kadinda xx kromozomu erkekte xy kromozumu vardir eger spermden yumurtayi ilk once x kromozumu dollerse kiz y kromozomu dollerse erkek olur. Sans %50 yani. Yoksa ne siizn pozisyonunuz ne de iliskiye girdiginiz gunle zerre kadar alakasi olmayan bir durum. Ha oldu ki istediginiz cinsiyet oldu zaten yari yariya sans var sans eseri olmustur. Oyle olmasa yurtdisinda cinsiyet belirlemek icin dis dollenme yapilmazdi☺️