Selamlar bebeğim 3 aylık. 2 aya kadar sadece anne sütüyle besledim ve ayda 1.buçuk kg alıyordu. 2 aydan sonra meme reddi başladı ve bu ay 450 gram almış. 2 ayda 12 cm uzayan çocuk bu ay 1 cm uzamış. Ben direttim ban vermemek için ama mecburen vermek zorundayım şimdi ise 3 öğün 90 cc veriyorum. Ama şimdide hiç bi şekilde emmiyor benim göğsüm den pompayla süt gelmiyor bindebirde olsa böyle bi durum varmış elimle sağıyorum ama yoruldum artık çıkmaz sokaktayım ya meme reddi bitçek emcek yada mama !! Ne yapmalıyım sizce başına gelen var mı