Merhaba hanımları,
Benim kızım uysal bir bebek, doğdu doğalı bolca uyur. Şu an 3 aylık hala 16 saat neredeyse uyuyor, geceleri de 10-11 gibi uyuturum, acıkınca uyanır yer geri uyur. Sabah 9-10 gibi tamamen uyanır. Ancak son 15-20 gündür akşamları 18.00-19.00 gibi huysuzlanmaya başlıyor, ağlıyor, her şey geçici mutlu ediyor. Gece uykusuna dalana kadar bu şekilde, uyudumu daha uyanmıyor öyle. Dışarıda ağlamıyor ama evde akşamları bu şekilde. Bebeği böyle olan var mı? Nedendir? Doktora gösterdim gayet sağlıklı dedi.